Pete Doherty !

Igår var verkligen jätte roligt ! Jag & Marie kom till Kb strax innan förbandet skulle gå upp på scen . Så vi ställde oss vid baren och drack lite cider och stannade kvar där för att det var en så bra plats , vi kunde se perfekt ! Jag måste säga att jag har aldrig lyssnat riktigt på hans låtar innan och har haft en massa fördomar , men han var faktiskt väldigt bra !

En funderare :
Under konsertens¨gång passade vi ett par tjejers öl när dom skulle ut och röka , och dom tyckte att vi var så snälla och snygga så dom ville köpa varsin cider till oss ? haha ... Vi blev ju glada men ville dom bara vara snälla eller flirtade dom med oss ? =/

Efter konserten stannade vi kvar ett tag eftersom det var så sjukt mycket folk som skulle ta sina jackor samtidigt ! Men när vi väl kom ut så stod " Pete " där och rökte ! Så alla gick ju dit och trängdes , ville ta foto och få hans autograf. Så vi gjorde också det , haha ! Vi trängdes och puttades med alla andra grupies .. Och tillsist skrev han på Maries arm , gissa om hon blev lycklig ?!

Så det var en väldigt spännande & rolig kväll ! Tack Marie ♥








Vi tog en kissepaus , och jag var lite på pickalurven !



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0