Mysig middag med familjen !

Hej hej !

Nu har jag precis kommit hem från en mysig middag med mamma & Adrian . Vi åt libanesiskmat , hur gott som helst ! Men man får så himla mycket mat så det är omöjligt att äta upp allting ...
Efter det gick vi in på Filmstaden för att se om det fanns biljetter kvar till nån film , men allting var slut ! så vi åkte till hemmakväll och hyrde tre filmer istället och köpte massa gott .

Men nu ska jag faktiskt iväg med Patrik och hitta på något , så jag får se filmerna imorgon istället ! Jag vet inte vad vi ska göra men han kommer och hämtar mig snart i alla fall =D

Vad ska ni göra ?

Ni får i alla fall ha en mysig kväll !

Jag ikväll !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0