lyckad dag på jobb !

Hej !

Gud vilka långa dagar jag jobbar, känns som om jag aldrig kommer att hinna göra någonting annat ? Men än så länge så gör det ingenting , jobbet är verkligen jätte roligt ! Idag gick det väldigt bra för mig och jag fick hur mycket bra feedback som helst av mina chefer =) Ídag jobbade jag till sex lite över , det känndes verkligen som att dagen gick väldigt fort , men så är det väl när man har roligt ?
Idag hade jag dessutom en väldig tur , för att mamma och Adrian var ute och körde när jag hade slutat så jag slapp att ta bussen hem . Försov mig lite idag också så jag tog en taxi till jobbet , lyxade till det lite idag . Men det är ju fredag trotts allt !

Nu har vi i alla fall precis ätit middag och jag ska slänga på mig skorna igen och åka hem till Marie och umgås med henne , Sanna , Johanna och Emelie , mysigt ! Ska få snacka av oss lite , det var längesen känns det som ! Ska se om jag kommer förbi en affär också så att jag kan köpa med mig lite gott ? Kan behövas en dag som denna ?
Sen får vi se vart kvällen leder oss , tror i alla fall inte att det blir att vi går ut . Ska upp relativt tidigt imorgon också ( typiskt ) men jag ska på kalas , för vår lilla kusin Elliot fyller redan 1 år ! Och det vill jag verkligen inte missa ..

Ha en underbar fredagkväll ! Hörs senare , smack *


( tog bilder idag på jobbet , men dom försvann =( vi har så himla fint kontor )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0