kurs

God morgon !

Ligger i sängen färdig och redo för ännu en dag även om jag  inte ska ta bussen förrän halv ett ( igår körde adrian mig så himla skönt , idag ska jag byta buss 1 gång , måste ta körkortet nu ! ) I alla fall , egentligen skulle jag träna med Nina imorse , vi skulle träna Iw . Men som igår natt så sov jag inte så mycket ... tre timmar sov jag inattt , jag somnade inte förrän sex ... så jag orkade inte =/ vet inte vad som är felet ! Men ikväll ska jag stänga av tv , data och allt vid tio och försöka somna redan då !

Jag ser i alla fall fram emot kursen idag , det ska bli väldigt spännande , undra om jag kommer att klara av det ? Ja , det är klart att jag kommer. Ska vara positiv nu =D Nu är det dags för lite frukost!

Ha en underbar dag!


god morgon säger Iso !


Kommentarer
Postat av: meela

sjukt rolig bild!

2010-01-21 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0