killar luktar svett !

Har precis kommit hem från gymmet , idag var det jag , Nathalie & Casandra ! Vi tog det lite lugnt för att jag hade kramp i magen och vi var lite trötta , men vi var där och tränade och det är huvudsaken ! Tyvärr så kommer det inte bli lika mycket träning nu och jag kommer nog inte hinna träna speciellt mycket med Nathalie men vi ska försöka klämma in det så bra det går =)
Idag var det mest killar på gymmet , eller det var nog bara en annan tjej där . Det gjorde inte så mycket , hehe .. Men varför kan dom inte torka av masiknerna efter sig det stinker ju äckligt manssvett ! och det luktar inte gott .... blää fick nämligen en sådan maskin idag , ingen rolig upplevelse ! haha .

Nu ska jag i alla fall in i duschen och sen ska jag plugga lite mer innan jag lägger mig. Imorgon bitti blir det dock ingen träning men på fredag blir det !

Så , god natt på er ♥



systrarna Ljung " strechar " .


Kommentarer
Postat av: Madde

Härlig bild ;)

2010-01-22 @ 19:40:49
Postat av: Casandra

oj snygg bild.. haha

2010-02-01 @ 18:19:48
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0