♥ jobb.

Nu har jag äntligen tid att sitta vid datorn ! Adrian kom och hämtade mig från jobb idag så jag var hemma redan kvart över nio ! Men sen jag kom hem så har jag plockat undan lite vet inte hur det alltid lyckas bli så stökigt , aja i alla fall och efter det åt jag lite middag .
Idag har varit en rolig dag på jobbet , med bingo & andra lekar , det är så himla bra och köra lite sånt när man känner att man börjar bli seg och inte orkar så mycket mer ! Idag kom ju även Nathalie till jobbet , fast jag hann aldrig träffa henne , eftersom jag var upptagen i ett samtal när hon hade rast , typiskt . . och hon kom tyvärr inte på min avdelning heller ... Men jag hoppas att vi kan luncha någon dag i alla fall !

Imorgon ska jag ut på stan innan jobb & fika med Nina , mitt sociala liv har nu förflyttats till förmiddagarna ! Så jag ska bara ringa henne och se vilken tid vi ska träffas ! =) Ska se om jag hittar nått fint imorgon också , det är ju super rea nu & jag har inte varit ute på stan på evigheter + att lönen har kommit ! tjohooo ....

Nu ska jag i alla fall spendera det sista som finns kvar av kvällen på att lägga mig i sängen och bara njuta ! Ska även försöka lista ut när jag har tid att träna ! Saknar det så himla mycket ....


av någon anledning så har min kära mary varit i mitt huvud hela dagen ,
är så himla glad & tacksam att ha henne som vän



( Förresten , varför börjar det alltid klia på kroppen när man är trött , det är så himla irriterande ! och vad kan man göra för att få bort det ? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0