hemma .

God kväll !

Jag hade totalt glömmt bort att vi skulle på lunch hemma hos vår kusin idag ! För att imorgon flyttar hon till London för att jobba som flygvärdinna ! Så himla roligt så jag ska åka och hälsa på henne när det blir lite varmare =D Så eftersom hon ska iväg stannade vi ganska länge .. Men direkt efter det åkte jag & Adrian till gymmet och tränade ! Fy fan mitt huvud .. jag ansträngde mig så mycket så att det känndes som att det kokade haha .. + att jag är ju inte helt frisk än så det kanske hade lite med det att göra . Men det känndes bra att komma igång igen i alla fall . Såklart var den snygga killen där ;) Jag tror att han tränar 2 ggr / dag haha .. Men det var alldeles för mycket folk för mig vid sex så imorgon ska jag träna på dagen eller morgonen ... får se !

Imorgon ska jag då först träna , sedan ska jag träffa Sanna och ta en fika , ska få körskoleboken också så att jag kan sätta igång med pluggandet =/ ! !

Och nu ska jag in i duschen och sen ska jag sätta på " Avatar " !









Hemma hos kusinen idag, är mina syskon inte snygga ;) haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0