Heldag på jobbet !

God morgon !

Ska börja fixa mig nu känner mig lite stressad för att jag ska ta bussen om en och en halv timme ! Sitter i alla fall och äter frukost , havrefras, äpple , vindruvor & en lingongrova ! Lovely.  Jaha , vad ska man ha på sig idag då ? Alla har så fina " buisnesskläder " på sig ? Måste ut och shoppa så fort pengarna kommer =D
Idag är vår första heldag på jobbet , så idag ska vi jobba 13.00 - 21.00 ! Härligt . Sen ska man ju ha lunch och så med sig ..  Det är inte som när man jobbar på restaurang så får man mat där , nu måste man ta med sig egen lunch , spännande ! Känner mig så vuxen ,haha !

Dags att sätta igång ! Ha en underbar dag nu =)


Kommentarer
Postat av: Meela

Hahaa, du är vuxen. Grattis till det nya jobbet. Lycka till!

2010-01-21 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0