Precious

Nu har jag sovit i nån timme , var helt slut ! Men nu är jag "utvilad" och ska plocka undan i mitt rum , vet inte varför det alltid blir så stökigt ? Jag tycker att jag plockar undan hela tiden =/
Just nu ser det i alla fall ut som att jag bara ska vara hemma ikväll och kolla på film , orkar inte göra så mycket mer , ska dra och träna imorgon förmiddag också ..

Så har ni tips på filmer ?
Jag hade jätte gärna velat se klart " Precious " som jag såg förra helgen , fast jag såg ju inte klart den !
Får vänta tills en viss person vill bränna den =D
Den var så himla bra ! Om ni inte har sett reklamen till filmen än , så handlar det om en tjej som blir gravid för andra gången med sin pappa . Och hennes mamma är jätte avundsjuk för att han har gett henne fler barn och att han "älskar" henne mer, så mamman slår och kallar henne allt möjligt ! Så filmen handlar om hennes liv och hur hon ska klara sig på egenhand !
Jag grät i smyg , 2 - 3 ggr . Det var så hemsk men bra .



Nu ska jag resa mig upp från sängen och plocka undan , annars kommer jag aldrig att komma upp . =)
puss

Beyonce  - Brokenhearted girl


^
|
|
|

lite städmusik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0