är sjukt peppad !

Okej nu har jag pratat med Nina och vi ska träna skivstång imorgon kl 7 ! wihooo , har inte varit uppe så tidigt , sen skolan ? haha . Och det är en timmes pass . Men eftersom det är så tidigt så kommer Nina och hämtar mig , skönt , slipper ta bussen ! =D

Efter det ska jag hem äta frukost och duscha sen ska jag faktiskt träna igen , med Nathalie , gymmet ! och fettförbränning ! En riktig träningsdag imorgon alltså . . . ! Är sjukt peppad =D

Om man bortser från hur peppad jag är inför min träningsdag så är jag på ganska dåligt humör ! haha .. jag är faktiskt det !! Har tjaffsat med hela min familj ( det är verkligen dags att flytta ! är allt för gammal för att bo hemma ! .... igen ... ) + att jag har tjaffsat med gnälliga vänner ! Why ? dom muckar med mig ... söker efter bråk !

but any hoooo . . nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på 2 1/2 män . Pusss & Sov gott ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0