Flytt den 5 mars !

Gud vilken galen dag det har varit idag !

Många blandade känslor. Idag på jobbet fick jag ett samtal av Mr. Ed att jag ska få tillbaka lägenheten ! Så helgen vid den 5-6 mars så ska jag börja flytta in =D Jag blev så himla glad !!!!
& det roligaste är nog att min bästis Patrik ska nog flytta med om det inte dyker upp nått annat ! Ahh det ska bli sååå kul =D

Sen efter fick jag reda på lite mindre roliga nyheter , familjeproblem då .. Men allt löser sig !

Men just nu kan jag inte hjälpa att vara så jäkla glad =D Ska ringa Ed imorgon och bestämma det sista !!



Innan jobbet idag var jag ju och hämtade ut mitt bankkort ju , äntligen ! Sen efter det yrade jag runt där inne på Mobilia en stund. Köpte lite smink & nagellack ! Sen köpte jag mig en latte och promenerade bort till Tessan som bor vid Möllan =)

Så jag hann med en massa innan jobb idag !!

Efter jobbet , när jag , Ismael & Tessan var på väg ner så ringer Patrik och säger att han står nedanför med bilen ! En ängel ... Jag som var jätte trött också . Så han körde mig & Tessan hem ! En väldigt trevlig överraskning .. =)

Så som ni förstår så har det varit en väldigt bra dag !!



Just nu ligger jag i sängen & pratar med Patrik , planerar en massa =D

Sov Gott ! Puss & Kram *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0