jobba även om man är sjuk ?

Gud vilken dag !

Idag när jag satte mig på bussen så pajjade min telefon ännu mer , som tur var så var jag vid Dalaplan så jag sprang in till Sebbe ( mitt ex ) som jag inte har träffat på hundra år känns det som , så han fixade allting till mig , en mobilängel ! Sen stannade jag kvar där ett tag så vi hann prata om allting som har hänt undertiden vi inte har hört av varandra ! Saknar honom som en vän , men nu ska jag ju dit och hämta min mobil om en vecka igen =)

Sen fick jag skynda mig i väg till jobb , det drog över lite inne hos Sebbe ! Men jag kom i tid =D Annars idag gick det super bra på jobbet, hade möte med min chef idag också , gick igenom mål & vad jag ska sträva efter ! Ett pepp - möte ! Och vad jag vill åstadkomma denna månaden .

Tyvärr så har jag mått halvkasst hela dagen , hade dessutom feber innan ! Men jag struntar i det , nu är det bara jobb som gäller ! & money ,money , money !!
Imorgon ska jag upp lite tidigare & gå och hämta ut mitt nya bankkort , äntligen ! Sen ska jag se om jag hittar nått roligt på stan & efter det ska jag hämta upp Tessan och köpa lite lunch , sen ska vi promenera ner till jobb så får vi lite motion också =D

Sov Gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0