Planer .

Hej !

Nu är jag hemma från jobb. Har haft en jobbig dag med möten & magkramp =/ Vet inte riktigt varför , men det går väl bort till imorgon får jag hoppas ! Annars förutom det så har det varit en rolig dag på jobbet ! Satt och snackade med Ismael om killar , älskar att prata om det med killar , det är så roligt att se det från deras synvinkel. Sen har vi ju såklart lekt också =D
Men imorgon är det som sagt en ny vecka med nya tag ! Imorgon blir det bara jobb som vanligt , men på tisdag ska jag försöka träna och sen träffa Olivia för lunch innan jobb , har ju inte träffat henne på evigheter så det ska bli super roligt !

Ja , annars har det inte hänt så mycket mer idag .. !

Jo, jag har bestämt mig nu till 100 % att jag ska tatuera mig igen =D Ni får se vad det blir sen när lönen kommer , vill ju inte att nån ska sno den ;) Theres på jobbet gjorde en igår längs ryggraden och den var så himla snygg ! Och hon hade gjort det på ett billigt ställe , så där ska jag ju också göra min istället för att göra den på dyra " House Of Pain ".
+ att jag har bestämt mig nu för att prata med Mr. Ed om jag kan få tillbaka lägenheten , det hade underlättat så himla mycket ! Men det tar jag senare i veckan ! Spännande , många planer ... =D



Nej nu ska jag hoppa ner i sängen och sätta på en bra film , kanske Sex and the city - den blir aldrig dålig !!

Pusss & Kram *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0