Lycklig tjej !

Hej !

Ah , jag måste bara säga att jag älskar verkligen mitt jobb ! Idag gick det super bra , jag var så himla lycklig ! Även om jag hur trött som helst ! Men vi hade svin roligt som vanligt. Jag tror att det har en väldigt stor betydelse att man har roligt bra jobbet ! För att han man roligt & trivs bra då gör man ett bra jobb !
Idag bestämmde vi även att alla vi ska ha middag hemma hos mig när jag har kommit i ordning ! Så ska alla laga mat tillsammans & dricka en massa gott och köpa många olika roliga spel . Vi ska ha en riktig helkväll=)

Sen jag kom hem så har jag stått i duschen i över en timme tror jag ?! Var lite öm i mina ryggmuskler , så då hjälper det lite med en lång varm dusch ! Har ju tyvärr haft lite problem med muskelinflamation , men nu har jag i alla fall inte ont längre. Så nu ska jag bara bänka mig framför tvn och äta lite " middag ".

Imorgon fyller min kära lillasyster 13 år , så vi ska upp redan vid sex och sjunga för henne , eftersom mamma och Adrian börjar jobba 7-8 .. Men jag ska nog gå och lägga mig en stund till efter det så att jag är utvilad .

God Natt !


jag & sötnöten i julas !

(( Tänk vad mycket som kan förändras på ett år , men just nu kan jag inte hjälpa att känna mig super lycklig !
Jag jobbar , tjänar en massa pengar . Ska flytta till min lägenhet och göra i ordning. Jag har mina underbara vänner & arbetskamrater. Allting bara flyter på .
Om jag tänker tillbaka för ett år sedan och tänker på vad jag hade för planer, livssyn och vänner ! Så trodde jag aldrig att det skulle se ut som det gör just nu. Det är 100 gånger bättre !! ))


Kommentarer
Postat av: Meela

good for u girl. Du förtjänar att känna lycka efter allt du har gått igenom. Allt bäst till dig. Kram och puss!

2010-02-22 @ 17:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0