j*vla skit !!



bajs och fan .. haha nu är jag ARG , när jag och Anna skulle åka till Turkiet förra sommaren så hittade jag inte mitt pass och vi åkte till Köpenhamn och stressade och jag betalde 3000 kr för att få ett nytt pass på 4 dagar !! Och nu när jag och mamma letade efter ett halsband i en låda så hittade jag mitt pass men även mitt " falsklegg " som jag använde nån gång ! Varför låg dom där ??
Jag kommer ihåg den dagen  vi letade som galningar , vi leta på vinden, i alla lådor , verkligen överallt och så låg dom där och vi kollade i den lådan också =S

Aja nu spelar det ingen roll det är bara att klippa det , har ju anmält det hos polisen att det var borta =/ Men fasiken vad irriterande =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0