Inte nu ...

God kväll !

Är äntligen hemma nu. I slutet av arbetsdagen idag började jag må jätte dåligt ! Inte bra , jag har verkligen inte tid att vara sjuk , ska tjäna så mycket pengar jag bara kan nu innan sommaren så att mina planer håller !

Så att nu ska jag krypa ner under mitt stora duntäcke , ta en alvedon till & sova. Jag vill inte må sämre nu !
Imorgon skulle jag egntligen bli sminkad av Malin på morgonen , hon går ju på en Make up kurs. Men jag känner verkligen att jag inte kommer att orka om jag mår så här, måste vila ut så mycket jag bara kan ! Hoppas bara att jag kan gå till jobbet imorgon !

Annars förutom det har min dag varit jätte rolig , jag & Theres hade en mysig stund på stan , sen promenerade vi till Cafe 2000 och handlade varsin stor sallad och sen promenerade vi vidare ner till jobb ! Och på jobbet har vi ju alltid lika roligt så det  var som vanligt !

Nej nu måste jag lägga mig ! Sov Gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0