hem ljuva hem *

Gud vad glad jag är !

Idag har jag haft en super bra dag på jobbet =D Allting gick så himla bra + att det var ju inte helt fel att man tjänade dubbelt upp idag heller ! Men idag kom jag upp i vinstdelning två ( 1200 ) och därefter blev det 50 kr / avtal så det blev en hel del extra pengar , utöver lönen då !

Så det kanske blir en resa i sommar ändå ? =P

Sen idag eftersom det var en speciell dag så hade vår underbara chef köpt med sig vindruvor , chips , godis  allt !! Så jag kan ju säga att jag har inte varit nyttig för 5 öre idag , men det gör inget !!

Så nu efter denna långa men härliga dag ska jag bara lägga mig och kolla klart på Kate & Leopold som är på kanal 5 just nu ! Den är så romantisk ! =D



godis , mums !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0