God morgon !

God morgon !

Så skönt det var att sova ut , känns inte som om jag har gjort det på hundra år ! Egntligen hade jag ju tänkt att träna idag , men det går ju inte med min hand , har så himla ont ! Kanske måste åka och kolla upp det ?!

Men nu ska jag i alla fall resa mig upp ur sängen och ändra om lite i mitt rum , känner att jag aldrig riktigt blir nöjd ! Men det är kanske för att jag är så inställd på att flytta så att jag aldrig riktigt kommer till ro här hemma ? Igårkväll ringde jag till min gudfar och pratade om att jag kanske skulle få tillbaka lägenheten , men han hade lovat två andra men han sa att han skulle fundera på det så det hoppas jag verkligen på nu ! Det hade varit underbart =D Men sen väntar jag också på svar från 2-3 andra lägenheter , så jag är på god väg !

Dags att gå upp !





kanske fixa håret också ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0