En perfekt lördag !

Nu är jag hemma igen ! Jag blev inte så långvarig ikväll eftersom jag har varit igång hela dagen & jag ska ju jobba hela dagen imorgon.

Men kvällen hemma hos Olivia var jätte mysig. Alla drack vin ( förutom jag då ) , åt en massa snacks och pratade om allt möjligt, gammla minnen =) En perfekt & lugn fredagkväll ! Det blev tyvärr inga bilder .. Men sen blev jag tråkigt nog jätte trött & min älskade lillebror ringde och var jätte ledsen så det var dags för mig att åka hem.
Så min älsklings Patrik kom och hämtade mig och Sanna , så körde han och lämnade oss ! *

Så nu är jag helt slut !! Sov bara 5 timmar inatt så det är nog ganska bra om jag går och lägger mig nu.

Sov gott *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0