äntligen hemma !

Hej hej !

Vilken dag jag har haft ! Det har varit väldigt blandade känslor idag .. Har varit lite ledsen och besviken, men även glad !! Konstig dag !
Men annars jobbmässigt så har det gått jätte bra ! =D Efter jobbet tog jag bussen hem med Fatos & Ismael , dom är så jävla roliga ! Älskar ♥ mina killkompisar . . . Man kan prata om allt utan att det blir en massa skitsnack & dömmande kommentarer !!

Men imorgon är det äntligen fredag & jag ska jobba 10 - 18 , sen ska jag bara hem och vila ! Det ska bli så underbart med helg ! Har en massa privata saker att ta tag i , så det är det jag ska spendera min helg på =D Sen är det ju självklart alla ♥ dag på söndag också ! ( ska tyvärr jobba halva dagen !! )

Nej nu är det dags att sova ! God natt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0