Alla hjärtans dag *

Vilken dag !

Idag har jag jobbat från 9.00 - 16.00, vi hade sjukt mycket folk hela dagen , alla ville väl lyxa till det extra mycket idag ! Så jag och Fia stod i köket och Oscar & Maria var där ute .. så det gick jätte bra =) På eftermiddagen kom Marie och Sanna och åt lite också !

Efter jobbet så gick jag och Sanna hem till Olivia som precis har flyttat in i sin nya lägenhet , som var super fin och fikade med lite cookies och kaffe !

Och sen jag kom hem så har jag suttit med mamma och planerat en massa så nu jäklar ska det hända saker =D Läääängtar !

Men nu måste jag skynda mig för snart kommer Nathalie och hämtar mig , vi ska åka och mysa lite ! hihi ...

Idag har varit en bra alla hjärtans dag med mina underbara vänner ♥



söta Fli på jobbet !



Idag kom Patrik förbi på jobbet och gav mig en ros , jag har verkligen världens bästa killkompis !
älskar honom ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0