God jul !!

Igår blev en underbar och lugn jul med min lilla familj. Måste erkänna att jag var väldigt negativ till att det bara skulle vara vi, men det visade sig vara precis det vi behövde ! Vi åt lite lussekatter & godis och så till Kalle Anka sen slog vi oss till bord strax efter det och åt julmat , mamma hade lagat allt själv och hennes köttbullar är dödligt goda !! Men det är precis som det är varje år , man längtar som tusan efter all julmat men när det väl står på bordet så kan man inte äta så mycket som man önskat ! Tur att man kan äta det till frukost dagen efter ;D Efter det så kunde vi knappt hålla oss så att det blev present öppning nästan direkt efter maten. När min lillasyster öppnade sitt första paket började hon nästan gråta ! Det var så himla roligt att se ! I hennes första paket låg Rihanna biljetter till oss !  & det är hennes första konsert. Men det var underbart att se hennes reaktion när hon öppnade , hon skrek till , fick tårar i ögonen och skrek OMG !!! haha . gullunge ! Så (inte förrän) den 31 oktober ska jag , Julie och vår kusin Lina gå och se Rihanna ! Ska bli jätte kul att ta med tjejerna på det ! Usch nu känner jag mig gammal !! Att tycka att det är roligare att ge och se deras reaktioner än att få ? haha .. aja .
Sen öppnade vi alla andra julklappar ! Jag är såå nöjd med allting som jag fick . Det gjorde mamma & Adrian bra !!
Sen spenderade vi resten av kvällen i soffan och kollade på film , tryckte i oss en massa choklad och bara mös ! En perfekt jul .


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0