Havspromenad.

Ja vad ska jag säga jag har blivit jätte dålig på detta ! Har haft mycket annat att tänka på. Men men .

Här om veckan var jag och mamma på en jätte mysig promenad nere vid Ribban. Men det var också då det var som mest snö här. När jag promenerade för att möta mamma så var det inte speciellt kallt men så fort vi kom ner till havet så var det svinkallt , så kallt att det sticks i benen och ansiktet och fingrarna blir stela. Så promenade blev inte så lång som vi hade velat för det var näst in till omöjligt att gå på en lång promenad och njuta. Men vi hann gå en stund, jätte skönt. Vi fick prata i lugn och ro ( precis vad vi behövde )  och kolla på alla 1 miljard fåglar som låg på isen och flög runt.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0