Lucia.

Hej , Glad Lucia eller vad man nu ska säga !

Hoppas att alla har haft en bra dag ! Själv har jag legat i soffan ett dygn och snuvat och hostat ihjäl mig och svettats som en gris. Men jag har haft trevligt sällskap , Marie. Hon har suttit och underhållt mig. Vi har tryckt i oss otroligt mycket skit , kan inte fatta att vi har ätit så mycket haha , men allt är tillåtet när man är sjuk ! Vi har även hunnit kolla på Askungen 2 & 3 som nog var nog bla dom sämsta filmerna jag någonsin har sett och jag älskar disney så det var synd. Men det är nästan så med alla tvåor ... Sen har vi kollat på nästan hela andra säsongen av Greys Anatomy , just nu är vi där Denny är med och när han snart kommer dö ! Så himla spännande och sorgligt !!

Men nu gick Marie precis hem och jag ska hoppa in i duschen , är så äcklig just nu ! Och sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på film ! Pusss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0