God morgon.




God morgon !

Ja jag vet att klockan bara är 13.30 men jag är helt slut ! Jag har haft så himla mycket problem med mina visdomständer dom senaste dagarna , jag har 3 st som är på väg upp samtidigt. Fy det gör så ont ! Så jag har haft så himla svårt att sova i natt och igår. Men man ska inte klaga har bokat tid till tandläkaren nu ! Är bara så tandläkarrädd , men har hört att man kan bli sövd om man är jätte rädd , stämmer det ?
Annars får jag tvinga med någon som kan hålla mig i handen.

Aja , så i och med att jag har haft så himla ont osv så har jag avbokat allting som jag hade inplanerat idag ! Så idag är det en slappa dag framför tvn , kanske ska spela lite Sims och lite Mario på Wii haha . Sen ska jag laga en super god middag till grabbarna !

Ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0