I'm emotionally exhausted

Hej !

Då har man spenderat hela dagen inne på Telenor för att kunna fixa sin dator , först sa dom att jag skulle få en helt ny , det var på tiden tänkte jag . . Men nej då måste jag vänta 2 månader innan jag får en ny. Eller så kunde jag laga min dator för 1500 ?  sjukt, gillade inte nått av alternativen ! Jag betalar och betalar för en dator som jag inte har användt på 3 månader. Ahh jag blir så arg & frustrerad , dålig service ! Men Adrian skulle försöka göra allt för att lösa det imorgon , för att jag ska inte behöva vänta eller betala när jag har försäkring och allt !

Aja , nu har jag fått klaga av mig lite ! haha.

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra resten av dagen , alla är trötta , lite små förkylda & har inte lust att hitta på någonting så att jag tror att det får bli en lugn hemmakväll , kanske terrorisera min lillebror & hans killkompis , tvinga dom att det " Human Centiped " med mig , vill inte se den själv !!  
Men jag hoppas på att nån ångrar sig och vill hitta på något roligt istället , vi får se ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0