Mysdag








wiiho slö-öga !







Hej !

Det blev ett lite sent inägg här . Som sagt idag har jag bara yrt runt på stan hela dagen med Adrian & sen mötte jag upp Ida , inget speciellt direkt . Erikshjälpen var stängt så jag kunde inte leta efter ett sminkbord ( ska göra det på onsdag istället ! ). Så resten av dagen har jag och Ida bara myst här hemma , kollat på True Blood , ätit middag med mamma & hennes vänner sen satte vi oss på balkongen och drack lite spelade spel & så och sen tog vi en runda till Etagé. Tror att detta är första måndagen som vi båda kännde att det inte var speciellt lockande , kanske för att vi har varit där varje måndag nu ? eller för att vi inte var riktigt på g ?
Hur som helst , det har varit en mysig dag.

Hoppas ni har haft en bra dag/kväll ! Nu ska jag gå och terra killarna ( min lillebror och hans vän !!!!!!! )som ligger och glor film !

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0