En lugn måndagskväll !

God kväll/natt !

Spinningen gick jätte bra , lite tråkigt att gå dit själv men det var ett jäkla bra pass ! Fy var helt slut i kroppen när jag kom hem. Så det blev middag , dusch & vila för mig.
Och när jag hade vilat en stund gick jag hem till Marie och kollade på film med henne och Emelie. Och det blev ju så klart " Anastasia " & " Herkules " två av dom bästa teckande filmerna som finns + att jag och Marie fick sjunga med lite !
Så det blev en lugn kväll , höll på att somna i slutet så nu ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig ! Imorgon ska det tränas , umgås med mina kusiner osv .. kräver mycket energi !!

Pusspuss♥


här får ni en liten bild på mig & Marie när vi var i Paris i våras och shoppade ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0