Vulkanmoln ?! typiskt ...

Hej !

Idag har varit en super bra dag ! Jag vet inte varför , men det har varit en bra dag på jobbet , har fått reda på några bra nyheter osv ! Vilket kändes jätte skönt & spännande.
Men var det bara jag som tyckte att dagen gick väldigt fort .. ?

Aja imorgon är ju planen att min kära syster ska komma från Amsterdam , men frågan är ju om hennes plan kommer att gå eftersom vulkan-kaos molnet ?! Är det inte ganska typiskt , just den helgen som hon ska komma och hälsa på ? haha ... nej men jag hoppas verkligen att hon kommer !! För nu har jag ju bäddat sängen , städat , vi har bokat bord & planerat en massa annat  !

Nu tänkte jag faktiskt krypa ner i min nybäddade säng och kolla på Anna Anka söker assistent eftersom jag missar alltid det ! Sov Gott *





för att vara nybörjare så tycker jag att dom blev ganska fina ! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0