Syster helg !

Haha , God morgon !

Denna helgen har det verkligen varit super dålig uppdatering !! Men jag har varit med min kära syster och hennes vänner hela helgen.

Men igår efter jag och Lisa hade ätit frukost så tog vi en runda in till stan och kollade lite sen gick vi och satte oss på Cafe Gustav Adolf och åt lunch med mamma och resten av syskonskaran. Jätte mysigt & varmt för solen stekte ju på riktigt mycket , vilket var underbart !

Efter det sa jag hej då till familjen och åkte till Sebbes affär ( mitt ex. ) och höll honom lite sällskap dom sista 20 minuterna innan stängning. Sen åkte vi och fikade på både Juice Bar & Moosehead och tog en promenad, jätte mysigt var det !
Men sen körde han mig hem så att jag kunde fixa till mig inför kvällen och så fort jag var klar hoppade jag in i en snabb taxi och mötte upp Sanna utanför Lisa.

Så var vi då hemma hos Lisa och förfestade med lite mousserandevin och öl ( bra kombo ) , vid tolv ? gick vi till Debaser & där efter blev det Brogatan ! Så det var mycket , men roligt !
Sen köpte även med oss en pizza med vitlök & satt i sängen och grisade oss med avsnitt av Sex and the city, charmigt va ?













kvällens bästa bild ! jag har alltid trosor över strumpbyxorna för att dom inte ska åka ner. Brukar ju ha svarta , men denna gången fick det bli rosa , för alla låg i tvätten =/





(min  arm ser ut att väga 40 kg =( )

Där var min helg ! Nu sitter jag totalt sliten i sängen och funderar på om jag ska ta en taxi hem eller vila upp mig här en stund till ? Aja vi får se . När jag kommer hem ska jag i alla fall lägga in alla bilder från helgen !

Hörs sen , kram *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0