Sherlock Holmes.

Hej !

Nu har vi kommit hem från en jätte trevlig & god påskmiddag hos Adrians föräldrar ! Michaela lagar så underbart god mat & varje gång man ska dit så förbereder jag mig på att jag ska äta hur mycket som helst. Men jag lyckas aldrig, jag tror att jag äter för fort bara för att jag tycker att det är så gott !

Men nu är vi i alla fall hemma & vi är så mätta så att jag och mamma har lagt oss i varsin soffa och degat ut oss framför filmen Sherlock Holmes , tycker dock inte att den verkar vara så bra ! Dom slåss hela tiden , och en massa slowmotion ! Känns som att det är mer en " killfilm "än en tjejfilm . . .



Men nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning , ska träffa tjejerna på ett glas vin på Möllan ikväll ! Mysigt , får ju passa på nu när man är ledig i några dagar , sen är det bara dags för jobb igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0