bättre sent än aldrig !

Anonym, 28/3-10 :

- Kan du inte berätta varför du flyttade hem igen? Känns det inte konsigt?

Svar: Jag flyttade hem igen för av olika anledningar, väldigt personliga anledningar. Jag berättar & skriver om det mesta men det är helst en sak jag skulle vilja hoppa över.
Men jag kan säga att visst har det varit en omställning igen att komma till ro , inte kunna göra vad som helst , spela hur hög musik jag vill , dra hem kompisar på efterfest ,springa naken i hela lägenheten efter man har duschat , äta vad man vill ... Ja , alla dom sakerna har varit jobbigt. Men och andra sidan jobbar jag ju hela tiden ! Jag är bara hemma på förmiddagarna då¨jag är hemma själv för dom andra jobbar & går i skolan och sen från halv tio på kvällen och då är jag alltid så trött så att jag går oftast bara och lägger mig. Så på så vis har det inte varit så jobbigt.
Men vissa dagar kan det kännas jätte jobbigt men det är bara att tänka positivt på det , jag kan spara massor med pengar , resa utan att tänka på hundra räkningar och om jag har råd , behöver inte laga mat & tvätta ( självklart hjälper jag till , men jag behöver inte ,  hehe ), Jag är inte bunden till något och det är ju bra !

Jag kan sítta och jämföra hela dagen om det är positivt eller negativt, men det är givetvis både och.
Men nu ska jag i alla fall bara tänka på mig själv och det jag vill göra ! Resa är prioritet nr 1 ! =)

Och vi börjar med Paris ! ♥


kanske lite mindre packning denna gången ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0