1:a plats på jobbet idag !

Hej !

Idag har det gått jätte bra på jobbet , gillar faktiskt det nya kampanjen även om det handlar om olycksfallsförsäkringar ! Men idag låg jag etta hela dagen & det fick jag mycket beröm för eftersom det var andra dagen i rad ;)

Nu i slutet av kvällen så hade jag & Emelie kanske lite svårt för att koncentrera oss för att vi bara snackade om Paris ! Men det ska bli skönt att det blir verklighet imorgon , för nu har vi snackat om det så jäkla mycket !!






sen var jag & emelie väldigt koncentrerade ;) haha ... som glenn sa : är ni 14 igen ??

Nu ska jag faktiskt försöka att lägga mig och sova så jag orkar med morgon dagen , måste ju packa klart, tömma kameran, delklarera eftersom att sista dagen är när vi är borta, umgås med ♥ innan & en massa annat !!

Sov Gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0