på måndag blir det minisemester till Hofors *

Ja , idag har jag inte gjort mycket mer än att ligga i sängen och kolla på alla möjliga dåliga tv program som finns på tv en lördag !
Var faktiskt nere en sväng och skulle ta lite middag men det slutade i katastrof , tjaffs om räkningar och annat ! Så jag ringde och beklagade mig till min moster och min mormor , så nu ska jag upp till dom ´på måndag och stanna till lördagen ! Ja en liten mini semester så där från ingenstans , nej men det ska bli kul och se dom och få komma upp till Hofors som ligger mitt i ingenstans och bara koppla av ! Plus att jag saknar min moster så himla mycket , hon har alltid funnit här för mig och jag hatar att dom flyttade upp dit ! Men dom ska faktiskt flytta ner igen till vintern så detta blir nog sista gången jag åker till hålan Hofors !

Så nu ska jag fortsätta min kväll i sängen framför en film , sen ska man jobba imorgon och packa . Jag åker nämligen 05.14 , herreeeeguuud !

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0