nya ikea i malmö har öppnat ! *



Man kanske inte ser så stor skillnad nu , men herregud vilken skillnad ! Det var mycket större än det andra , luftigare , mer uppdaterat såklart . Det kommer att ta ett tag och vänja sig vid det kan man säga !

Idag när jag gick upp så ringde Nina och sa att hon var på väg till det nya Ikea och frågade om jag vill det , ehh ja vad tror du ? haha .. så jag kastade på mig kläder och smink satte mig på första buss dit ! Och eftersom jag inte hann äta frukost så satte vi oss i restaurangen direkt och käkade frukost , hur mycket man ville för 5 kr !! helt sjukt , sen kunde man välja till lite olika saker . . Och när vi satt och åt såg man ju några man kännde , och helt plötsligt dök min mamma upp ! med sina två killkompisar , hade glömt att hon skulle vara där på pressvisningen 06.25 på morgonen ! Så dom satte sig vid oss och alla babblade på , efter en stund kom mammas morbror och hennes kusin , ja alla kom . . haha lite roligt !
så vi satt där i tre timmar och sen åt vi alla lunch också !

Och sedan avslutade vi dagen på Ikea med rundan såklart ! =D Fast jag köpte ingenting . . Men det var en trevlig dag i alla fall.










min söta mor *




ser kanske lite skabbigt ut men det var gott som tusan .




detta är varför man älskar ikea * ett skit bra start sätt när man ska flytta hemifrån ! ( jag har i för sig redan men om man inte har det då )


sjukt bra *


älskaälskaälskaälska IKEA *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0