hur kan man vara så trött ? *

Vilken natt jag har haft ! Jag somnade direkt efter jag hade stängt av datorn , men sen vaknade jag vid tre och kunde verkligen inte somna om , så jag låg vaken till halv fem och kollade på tv , bla Montel Show . .  så jäkla b -igt, haha !
Så jag sov till tolv och när jag gick upp gjorde jag lite mat , sen la jag mig i soffan . .  och jag ligger fortfarande här ! jag orkar inte resa mig , är helt slut i min kropp , vet inte riktigt varför , har inte gjort speciellt ansträngande saker ?

Igår när jag var på väg hem så ringde Sanna och frågade om jag ville med till årets restaurangfest i Ängelholm. Vi var där förra gången också fast då var det här i Malmö , så det är nästa torsdag , ska bli roligt !!

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra , har heller ingen lust att planera något ! Det ända jag ska göra är att prata med min vän och bestäma en sak som kanske skall göras till helgen ! nu ska jag kolla vidare på gossip girl .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0