hemma från stan *

Ohh gud det är så jäkla svårt att hitta presenter !!! Ahhh . .  Men vi lyckades till sist !
Mötte upp Ida och Sanna vid två vid Storgatan , men jag var försenad för den förbaskade bussen bara körde förbi mig , hatar Skånetrafiken. . Sen gick Ida efter en halv timme för hon skulle iväg och kolla på en lägenhet. Så jag och Sanna gick och yra i nästan två timmar !

Men nu är jag i alla fall hemma igen och har kommit på ett nytt promblem , vad ska man ha på sig ikväll ? varför ska det altid vara ett promblem , varför kan det inte ligga en färdig outfit på min säng varje fredag och lördag ?!  Så nu ska jag sätta igång o leta !!

hörs sen , kissss



sanna inne på hm





en fråga ?? varför har dom fått så himla fula underkläder på hm ?? haha . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0