helgen + har svininfluensan kommit till vårt hem ?! *

Hejsan !

Vilken helg ! Fredagen : Josse kom hit , fixade oss gick till lokalen drack en massa vin umgicks , tyvärr dock inte så mycket dans . . . . Men det blev fjortisar , alltid nått ??! haha efter vi hade varit där så skulle jag egentligen ut men jag fastnade med Sara utanför mig i över en timme och pratade om allt ! Så jag gick in och la mig men det var nog lika bra , hehe !


( väntar på att ida ska skicka bilder , sara också )
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår när jag vaknade kännde jag mig jätte hängig , varm och konstig ( nej inte pga av vinet ) så kom min lillsyster också och sa att hon mådde dåligt , så hade hon hög feber . .  who knows kanske svininfluensan ???  ahhhh . . . så jag och mamma cyklade till hemmakväll och hyrde 3 filmer , 17 again ( som jag redan har sett ) , Honungsbiets hemliga liv & Bröllops duellen !

Ja Honungsbiets hemliga liv , måste ni verkligen se . Gud vilken bra film ! Jag och mamma älskaaade den ! *****


Och den är med Queen Latifa min favvo ;)


Bröllopsduellen , sådär . . typisk tjejfilm , man förstod redan från första början vad som skulle hända så , buu !
 ***


Så¨hela dagen igår tryckte vi oss hur mycket godis som helst och  kollade på dom tre filmerna vi hade hyrt ! och efter vi hade kollat klart på alla filmerna så kollade vi Gran Torino , jätte bra film . Den måste ni också verkligen se ! *****








-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inatt skulle man ju ändra klockan en timme bakåt , alltså tjänar man in en timme . . Fick jag njuta av det , nej ? Jag vaknade flera gånger i natt och kollade så att min klocka hade ändrats på mobilen så att jag inte skulle komma försent till jobbet ! ahh . . och inte nog med det , jag vaknade och var jätte pigg så jag var redo att åka till jobbet redan åtta ?! Konstigt !

Men idag på jobbet hade vi hur mycket som helst att göra , *** var ledig så Hannah fick jobba med mig istället och hon har ju inte jobbat brunch innan så jag fick visa henne allt , plus göra mitt eget . . Men vi klarade oss och nu är jag helt slut !
Så nu ska jag spendera resten av kvällen i soffan med té och en bra film , känner mig fortfarande lite konstig så jag hoppas verkligen inte att jag också kommer att feber eller kanske svininfluensan ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0