god morgon *

God morgon !

Är uppe lite tidigare än vanligt .  . Penni kom och väckte mig för hon skulle till dagis så hon ville säga hej då och berätta att hon skulle rita en teckning till mig idag , gulligt !

Så nu medans Nina är och lämnar Penni på dagis så har jag fixat mig . . stod inte ut och se mitt hår så jag kom på en lösning ! plus att här är så himla kallt här hemma , usch ! jag har sovit med duntäcke + en filt . .värmen är inte på här i lägenheten hemskt , man kan knappast gå runt i en t shirt bara , så kallt att man måste ha uggs på sig !!







Nu kom Nina hem , och hon säger att det är jätte kallt ute , så då var det ju tur att jag har på mig mössan !!

hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0