en skrämmande natt *

God morgon ! Eller läskig morgon . .

Drömde en jätte hemsk dröm inatt , att jag & josefine skulle till min lillasysters grav och lägga nya och fina blommor , men vi fick för oss att gräva ner några gose djur så kom vi ner till kistan . . .  så fick vi för oss att öppa den , och hon levde . . . . och jag skrek och grät och ringde mamma men hon trodde såklart inte på mig och Josefine stod som ett lik och sen vaknade jag !

Ahhhhh . . . jag vaknade med tårar också . . läskigt som in i ******** .

Men till annat ! Nu har jag precis ätit frukost ska upp och ta på mig lite kläder , skulle egenligen cykla dit men min lillebror har tagit min cykel !! irriterande ! så jag får ta bussen och sen gå . . men det är lugnt ! Efter träningen ska jag hem och duscha och så för  jag hatar att duscha på sådana ställen , skit snuskigt ! bläää *

hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0