imorgon är det gymmet med Mary *

 



Imorgon ska jag och Marie träffas kl elva utan för friskis och svettis för att ta ett ordentligt träningspass i gymmet ! ahh det ska bli så kul , jag tycker att gym är mycket roligare än tex simmning , men jag har bestämt mig för att köra olika saker hela tiden eller i alla fall variera mellan några olika saker , det gör träningen mycket roligare !! Men det ska bli skit roligt att träffa Marie imorgon också , har inte sett henne på hundra år känns det som och vi har hur mycket som helst att prata om så då kan vi passa på när vi värmer upp på löpbanden ? höhö ..

Och nu är jag jätte trött , så jag ska lägga mig i sängen och sätta på en bra film ! Ska upp i tid imorgon, har lite saker jag ska göra innan jag ska träffa Mary *

så god natt gullungar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0