Draft: Okt. 16, 2009

Suvi funderar

Vi har precis ätit middag & nu efter middag kom jag och Adrian in på en diskussion .. om livet *

Hur kommer det sig att vi finns ?

Hur kommer det sig att det inte finns liv på andra planeter , eller vet vi det ?

Finns det en Gud ? är gud en gubbe som är uppe i himeln och bestämer allt ?

Det blir alltid så när vi börjar disskutera vi kommer alltid in på så djupa saker , men jag tycker det är väldigt intressant och skulle gärna vilja lära mig mer . För att jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tror på Gud eller inte . .  Jag tror inte att Gud har suttit och skapat jorden ,  jag tror på att det är organismer som har utvecklats osv . .  Och jag tror lite på karma , att har man gjort onda / dåliga saker i livet så kommer man få tillbaka , kanske inte i detta livet men i ett annat . För ja jag tror på att det finns ett liv efter detta . . Kolla ni ser . .  jag är helt vilse i mina teorier .

Vad tror ni ? Har ni någon bra teori ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0