ska aldrig mer färga mitt hår själv *

Äntligen ! Gaaahh mitt hår är normalt ! Nej , det är inte bara normalt , det är hur snyggt som helst ! hihi .
En sak är säkert och det är att Casandra kommer att bli en toppen frisör ! Tänk att hon är inne på sin första termin och kunde rädda mig , grymt !

När vi kom till salongen och jag visade mitt hår möttes jag av chockade ansikten , haha . För att mitt hår var katastrof ! Så vi färgade över det sk. blonda och efter det plattade vi och klippte håret och avslutade med att tunna ut håret ! Det tog ca . 3 timmar allt som allt . Men jag är jätte nöjd , och nu har vi bestämt att ingen annan får fixa mitt hår förutom Madde eller Casandra =) Och en sak är säkert , blek aldrig ditt hår hemma själv ! haha .

här har ni hårets resa . .

innan färgning , igår *






efter färgning  . . *


pippi ?



på salongen  . .









då börjar det . .


efter färgningen , lockigt va ?


nina hjälpte till att platta . . tar ju lite tid !



klaaaart !









( jag vet , toalett bilder .. )



Kommentarer
Postat av: Meela

Supersnygg frisyr, I love it!!!

2009-10-16 @ 10:59:28
Postat av: Casandra

aw tack Suvi :). Det blev jättefint på dig!

2009-10-18 @ 17:04:35
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0