barn kalas är roligt ! *

Nu är vi hemma igen , eller vi har varit hemma i en timme typ , men jag har ätit en macka & druckit te , hann eller ville inte äta middag innan ju !
Kalaset var jätte mysigt ! Alla ungarna sprang runt , skrattade & skrek och var allmänt lyckliga , önskade att jag också fick vara 5 år igen ! Så himla lätt och roligt man hade då , inga kärleks problem, ekonomiska problem . .  allting var bara en dans på rosor och man kunde bara springa runt och vara glad ! Härligt . .
Penni fick i alla fall en röd High School Musical klänning av oss och en Hello Kitty Målar / Pysselbok , och hon verkade jätte nöjd !

Så nu är jag helt slut i huvudet efter allt skrik och spring så nu ska jag bara krypa ner i sängen och kolla klart på Desperata hemmafruar & sen kommer ju Christine , så det blir tv resten av kvällen !


Födelsedagsbarnet med sin nya klänning !








Julie är tråkig . .

Sen dansade Nina & alla barnen

Sen var det dags att fotografera !






Underbara syster *














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0