data nörd ? *

Hej , nu är jag trött . . jag har suttit vid datorn hela kvällen och fixat osv , är helt slut i huvudet !  Nu har i alla fall resten av familjen kommit hem , min lillebrors lag vann med 3 - 2 duktiga ! Jag frågade precis mamma om vi ska träna 100 % imorgon , nej , hon orkar inte ! På onsdag , nu räcker det med avbokningar ! Jag ska hitta någon annan som vill träna med mig . . Nathalie sa att hon ville börja träna , så nu ska jag tvinga henne . Egentligen hade jag kunnat träna själv men det är så tråkigt och dessutom så tränar jag ju på Aqva Kul nu , vill inte springa runt i bikni där helt själv ! Men vi får väl se , men imorgon måste jag i alla fall ut på en power walk så man får röra på sig lite i alla fall ! Nej slut pratat nu ska jag krypa ner i sängen & äta min lilla middag innan jag sover , har glömt bort att äta middag nu när jag har suttit så koncentrerat vid datorn , plus att resten av familjen åt där borta ! Så nu blir det mackor med tomat & vatten , mums * orkar inte göra något speciellt !

sov så gott !




mums  ? *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0