alla måste ha en bästa killkompis *

Sådär ja nu är allting tillbaka till det normala igen. Efter jag hade fixat håret så skulle jag egentligen träffa Marie och fika men jag var helt slut och hon skulle på middag så vi får ta det imorgon istället !
Så det enda jag har gjort sen jag kom hem är att laga mat , eller ja jag gjorde en extremt god omelett med en fetaostkräm till =) Och precis innan jag skulle hoppa in i duschen ringde Patrik och frågade om jag kunde hålla honom sällskap medans han skulle äta på Mc donalds , så han kom och hämtade mig så åkte vi och handla sen satt vi i bilen och pratade om allt möjligt ! Älskar att ha en sådan bra killkompis , han är så ärlig och kan se allt från ett annat perspektiv ! Så snart ska han till Göteborg och då ska jag med så jag kan få shoppa lite ! =D
Nu ska jag bara krypa ner i sängen är helt slut !

sov gott ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0