världen är liten !

Så sjukt när jag satt och kollade på film såg jag att min gamla arbetskompis Sara också satt på tåget , men jag kunde inte springa fram till henne för att jag satt intryckt i ett litet hörn bland väskor och människor ! ! Men när jag hoppade av i Mjölby så hoppade hon också av , så då såg hon mig med , så vi stod och vänta på nästa tåg tillsammans , sjukt att hon också skulle byta till samma tåg som mig ! Så nu har vi suttit här i två timmar men hon hoppade precis av =( hon skulle till Örebro där hon praktiserar ! Tråkigt , för tiden gick betydligt mycket fortare när vi satt och prata , men men . . Nu ska jag återgå till film tittandet och äta lite godis , är framme 12.59 exakt !!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0