tyg katastrof i min säng *



Det är tyg katastrof i min säng & min nacke är bruten ! Jag har spenderat exakt hela min kväll åt att sy ( har faktiskt ingen aning om varför jag fick för mig att göra det ) och sen har jag dessutom webbat lite med Ida , det var skojj , haha ..

Det märks verkligen att jag inte har haft någonting att göra idag , men det kan iförsig vara ganska skönt !
Imorgon är det andra bullar , ska sy klart det jag har börjat med. Komma på vad jag ska ha på mig till på kvällen för att jag ska slippa släpa med allting till Ida , Tvätta , Åka hem till Ida , Laga mat , Sjunga Sing Star & Ha en hel kväll ! tjohoo . .
Tiden går så hima fort , det känns som att det var helg precis , men men ! Det är bara bra =D

Nej nu måste jag lägga mig ner så att min rygg får vila, puss på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0