Stirrig dag på Kulturbolaget *

God kväll !


(( imorse var det väldigt kallt och grått ute , 8.30 ))


Är hemma nu , har jobbat hela dagen , slutade vid 16.00 och efter det promenerade jag hem till mammas vän Helena och fikade . Mysigt .

Idag var det jätte stressigt för mig på jobbet hade väldigt mycket att göra och det kom många som hade glömt sina saker på nattklubben , så det blev mycket spring !
Sen kom Sanna & Marie förbi och åt , men jag hade inte så mycket tid att prata med dom , men dom stannade kvar tills jag hade slutat <3

Men nu är jag hemma och har precis tagit ett varmt bad för att mjuka upp mina muskler och nu ska jag bänka mig framför tvn och kolla på " The Hangover " har i för sig rean sätt den , men det är sjukt rolig =)

kram <3



mina snyggingar *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0