nu börjar min favorit tid på året komma !


Ja , snart kommer den bästa tiden på året ! Min födelsedag , den 22 december , julafton & nyår . . underbart .
Stämmningen , Familjen, Vänner , Presenter & roliga fester -
Jag tycker att denna perioden på året är så himla mysig .

Jag älskar allting som har med julen att göra , slå in presenter , baka , klä granen , göra julmaten allt ! Känna doften av pepparkakorna och glöggen, massa tända ljus överallt , julstjärnor , julkalendern , Kalle Anka , ja allt !Jag kanske är lite lillgammal ?

Men under den här perioden så älskar jag att ha alla mina nära runt omkring mig , det är då jag är som lyckligast!

Vill att julen ska vara här nu !

jag förra julen , i full koncentration , sorterar alla våra hundra olika julkulor.


haha , en trött suvi efter julgransdekorationen !


jag & mamma på min 18 års dag =)



lite berusade ? men det var ju trotts allt min 18 års dag !


vår tomte förra året var lite galen , hihi *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0